حضور استعداد‌های بازیگری در شهرستان ها تحسین ‌برانگیز است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از حوزه هنری، رحمت امینی ضمن تاكید بر حمایت از هنرمندان تئاتر در شهرستان های سراسر كشور اظهار كرد: جشنواره تخصصی 'از ایده تا بداهه' از نظر جذابیت و ایجاد انگیزه بسیار موفق است. در این جشنواره شاهد حضور تماشاگران مشتاق و علاقه‌مند بودیم كه به جشنواره شور ویژه‌ای بخشیدند. وقتی سالنی با گنجایش بیش از دویست نفر كاملا پر می‌شود و عده‌ی زیادی نیز ایستاده به تماشای كارها ‌می‌ایستند نشانه آن است كه جشنواره در مسیر درست و موفقی است.

وی ادامه داد: برای گروه داوری جالب است كه از سی نفری كه به عنوان شركت كننده در این جشنواره حضور یافته‌اند 22 نفر برای اولین بار است كه بر روی صحنه حاضر می‌شدند. از این لحاظ شاهد استعدادهای خیلی خوبی بودیم.

این استاد دانشگاه برگزاری چنین جشنواره‌های موفقی را به دیگر دفاتر تئاتر مراكز استانی حوزه هنری توصیه كرد.

امینی خاطرنشان كرد: جشنواره تخصصی بازیگری 'از ایده تا بداهه' در این سه دوره‌ای كه برگزار شده است همچنان در حال آزمون و خطا است البته خطاها‌ی آن كمتر شده و روند آن رو به رشد است و هر بار هم كه برگزار می‌شود بر تازگی‌های مثبت خود می‌افزاید.

جشنواره بازیگری 'از ایده تا بداهه' از 25 تیرماه به مدت چهار روز به همت دفتر تئاتر حوزه هنری استان گیلان برگزار شد و آثار آن در دو بخش حرفه ‌ای و هنر‌آموزی مورد ارزیابی قرار گرفت. هیات داوری این جشنواره از علی حاج‌علی عسگری؛ پیشكسوت تئاتر استان گیلان؛ محمود رضا رحیمی؛ كارگردان و مدرس دانشگاه و رحمت امینی؛ مدیر مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری تشكیل شده بود.

فراهنگ**9266 1418





:: برچسب‌ها: جدید , بچه ها , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: